Sidor

Facebook

torsdag 14 maj 2020

Länge sen sist.

Det var länge sen det hände någonting här inne. 
Vet inte om jag har så mycket att säga idag heller men det får bli ett inlägg i alla fall.

Jag har 2 tips jag tänkte dela med er idag ett träningstips och ett nattips,

1. Träning hemma i coronatider kan ju vara lite svårt om man inte har en uppsjö med vikter och sånt hemma. Men jag har hittat en blogg där man inte behöver något annat än en yogamatta och tiden. Boho beatiful hemsida har en uppsjö med träningspass både långa och korta. Jag har blandat mellan passen och tagit 2 st 15 min pass. Det har fungerat bra för mig.

2. Jag tänkte tipsa om en enkel lunch. En omelettwrap. Jag brukar vispa ihop 2-3 ägg med en skvätt mjölk och salt och peppar. Sen steker jag den i stekpanna medans jag skär de grönskar jag vill ha. Brukar ha gurka, tomat, paprika, kanske riven morot. Sen brukar jag ta 2-3 skivor skinka, bre på lite creme cheese och grönsakerna och sen är det "bara" att rulla ihop den. Blir både snyggt och gott.

Lycka till

// Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar