Sidor

Facebook

tisdag 5 november 2013

Tumvantar

Jaha då har min samling handarbetsprojekt blivit ett till. Jag har börjat med ett par tumvantar som jag hittat på drops.se. Som vanligt använder jag mig av det garn som finns hemma och inte det som det står att man ska använda i beskrivningen, men jag tror på detta. Nu gäller det att bara hålla motivationen uppe så att jag kan använda vantarna och inte bara sticka em vante. Vilket är lite av mig grej. Det är nått visst med att påbörja ett projekt men hur det känns att avsluta ett det har jag lite erfarenhet av. Jag avslutade mitt quiltade överkast efter 2 år men det vart jävligt bra när det var klart. 


Jag har även hunnit baka bröd idag. Havregrynsbröd. 
Jag hopps ni ser vad det står. Annars säger ni till så fixar jag det. Eller så köper ni ICAs fiberrika havregryn receptet står på baksidan av förpackningen. 

Mums. 
Nu får det bli ett avsnitt av House of Cards på Netflix. Den serien kan jag verkligen tipsa om, om man gillar vita huset serier. 

// Madeleine 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar