Sidor

Facebook

måndag 22 oktober 2012

Frebaco musli

Det är alltid lika kul varje gång att få prova på saker gratis, ja menar gratis är ju gott. Denna gång har jag via www.smartsontestpilot.se fått chansen att prova Frebaco musli. Jag skall genast bege mig till ica och inkassera min musli. Det äts dock inte jätte mycket musli i detta hushåll ( jag är mer en grötmänniska på morgonen ) men det skadar ju aldrig att prova nånting nytt. Kanske kan bli ett trevligt helg alternativ.
För lite mer info om Frebacos produkter titta in här.
// Madeleine


121112
Idag kom jag äntligen ihåg i affären att jag skulle handla ett paket Fras musli. Det blev smaken med blåbär och vanilj. Så nu får haregrynsgröten på morgonen göra plats för detta. Kan ju vara trevligt med lite variation ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar