Sidor

Facebook

fredag 22 juli 2016

Chocolate lover

Hur går det med all chokladätande? Här går det alldeles utmärkt. Så jag tänkte att jag bjuder på tre härliga recept idag med som passar till helgens desserter. Även om vädret är alldeles för bra för att vara inne och baka just nu, så kan ni ju spara och baka när det blir regn och höst.

Individual fruit and chocolate dessert
Jag tänker att denna måste jag göra nästa gång vi skall ha födelsedagskalas, eller
när min kusin och hans sambo kommer på mat.

Baileys chocolatmousse
Åh jag som älskar chokladmousse. Skall åka till Tyskland på måndag
så då måste jag köpa Baileys så jag kan göra denna. 

Devils food cake balls
Till jul brukar jag göra cakepops. Det här känns lite som samma fast med lite annan
smaksättning och det är ju kul att variera sig.


// Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar