Sidor

Facebook

tisdag 29 januari 2013

Stickning

Jag är så sugen på att sticka nånting fint men eftersom jag inte kan bestämma mig för
vad jag vill göra så har jag inget att göra alls. Eller det var kanske att ljuga lite för om
man tittar i min plastlåda med påbörjade arbeten i så ser man att det visst finns saker
som bara väntar på att bli färdig gjorda. Men det är ju inget va de sakerna som jag göra.
Brodera en sommar duk känns just nu inte lockande eller varför inte brodera lite på
julmattan eller kanske bli ännu mer arg på julduken som verkligen inte vill bli klar.
Men nej det lockar inte alls just nu. Och mormorsrutorna som jag så glatt började göra
förra veckan ja de orkar jag knappt se nu. Nej jag vill sticka! Gärna en fin tröja eller ett
par vantar. Men då måste jag bestämma mig för vilket garn jag vill ha.
Men gud vilken besluts ångest!!!!!! Kan någon annan bestämma åt mig?
Jaja jag får titta på stickvideosar på nätet och försöka bestämma mig under tiden.
Sicket i-lands problem ;-)

// Madeleine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar