Sidor

Facebook

onsdag 7 november 2012

Julpynt


Jag vill verkligen åka till IKEA och få strosa runt bland deras julsaker och bara  mysa.
Jag har införskaffat en ny julgransslinga från Ica med små ledlampor, men jag skulle verkligen vilja ha dessa små hus från IKEA också. Dock brukar vi inte ha så stor gran så det skulle inte få plats. Men visst är den söt??
STRÅLA Ljusslinga 16 ljus, inomhus IKEA Använder LED; förbrukar upp till 85% mindre energi och har 20 gånger längre livstid än glödlampor.
Den skulle man ju kunna ha fram nästa hela året för den är ju inte jättemycket jul i sig.
Sen såg jag att IKEA hade små pepparkakshus med belysning, vilket är perfekt komplement
till den lilla skog jag skall baka i år.  Får helt enkelt planera in ett besök på IKEA inom den närmsta tiden.

// Madeleine

STRÅLA Dekorationsbelysning IKEA Använder LED; förbrukar upp till 85% mindre energi och har 20 gånger längre livstid än glödlampor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar