Sidor

Facebook

söndag 18 november 2012

Taxinge julmarknad

Igår var jag och svärmor till Taxinge julmarknad. Det var grått och kallt och julstämningen lyste med sin frånvaro men det var endå ett uppskattat besök på Taxinge.
 
                                                                     Ewa och jag

Den här gången handlade jag inte lika mycket som jag brukar. Jag hade kvar från förra året.
Men nästa år ska jag nog köpa det som jag kollat och klämt på snart 3 år.  Det blir nog en svart ljus "stake" gjord av tjätting. Så fin.
Jag köper nästa mest mat när jag åker på marknaden. Det finns ju så mycket gott som man vill ha med sig hem.


Från vänster: Getbrie, saffran, flingsalt skål och rökt ål (jag vet att den är utrotnigshotad)
 
// Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar