Sidor

Facebook

tisdag 14 juni 2016

Ingen dag är den andra lik



Alla är vi olika och alla kanske vi inte älskar bacon lika mycket som jag gör så idag tänkte jag komma med lite andra tips och idéer.
När jag inte lagar mat eller är med familjen ( är mammaledig i 2v till, hur kunde 1 år bara försvinna?) så brukar jag handarbeta. Nu blir det mest när dotter har gått och lagt sig men det är en skön stund när jag får sitta med mina garner och ha lite ångest över vilket av alla mina projekt som jag skall sticka just ikväll. Så jag tänkte komma med ett handarbetstips. Både inne och ute för den som helllre "handarbetar" i trädgården.
Som vanligt kommer mina tips från Pinterest.com

Free Pattern
Jag älskar att sticka vantar sen kanske inte alla blir bra men det är nått speciellt med hemmastickade tummvantar. As we speak så har jag nyss påbörjat ett par som jag skall ge bort till en mycket god vän. För den som vill ha lite inspiration så är detta ett fint och lättstickat mönster. Silver mitten


För den som vill ha ett annorlunda underlägg eller kanske en snygg dörrmatta så kommer här en idé.
Rook you

Eller varför inte en sjukt snygg soffa till trädgården?

 Tänk vad långt man kommer med lite fantasi.

// Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar