Sidor

Facebook

tisdag 21 juni 2016

Tv snacks


Just 4 ingredients in these addicting clusters. Toasting the almonds turns them up a notch! Recipe on sallysbakingaddiction.com

Fotbolls EM är i full gång och kanske har du tröttnat på chipsen? Då vill jag tipsa om några snabba, enkla och jäkligt god tv snacks.
Så passa på att laga dessa till Sveriges match på onsdag så kanske resultatet inte spelar så stor roll. :-)

sea-salt-dark-chocolate-almond-clusters


Eftersom min man inte tål nötter så kommer jag få hela skålen för mig själv.

Jag gillar banan så detta tror jag också kan bli ett bra snacks alternativ.  frozen-banana-bites



















Sen kör vi lite bakade lökringar.
De måste ju vara mins lika god som Max hamburgerrestaurangs lökringar.


 baked-onion-rings








Vi avslutar med några hallon doppade i både vit och mörk chocklad. Här behövs egentligen inget recept men för er som vill så kommer hemsidan där jag hittat "receptet" .







Tack för idag. Hopas ni uppskattat mina snack tips.
// Madeleine



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar