Sidor

Facebook

fredag 13 december 2013

13 december lucia

Idag är det lucia, jag hoppas att ni har fått se ett luciatåg nu på morgonen. Själv kunde jag inte sova, trots sovmorgon så kl 7.10 satte jag på tvn och fick se ett jättefint luciatåg. 
Idag bjuder jag på mitt favorit recept när det kommer till julgodis. Det är alltid lika uppskattat att bjuda på. Tyrkis lakrits fudge. Jag gjorde det även förra året så här kommer länken till det inlägget:


Hoppas det blir lika uppskattat hos er som det blir hos mig.


Today is Saint Lucia´s day, I hope you have seen one this morning. Self, I could not sleep, despite sleep-in at 7:10 I put on television and saw a very nice Lucia procession.
Today, I offer my favorite recipes when it comes to Christmas candy. It's always appreciated. Tyrkis licorice fudge. I did it last year too so here's the link to the post:


// Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar